Forum dla zbrojarzy

Aktualności: Forum SMF zostało uruchomione!
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: zarządzanie ruchem klientów  (Przeczytany 1087 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

zbroja

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
zarządzanie ruchem klientów
« dnia: Lipiec 31, 2018, 12:46:35 »
zarządzanie ruchem klientów

Doskonale pokazują również wydajność poszczególnych pracowników na tych samych stanowiskach. Istotnym jest, aby klient nie tylko został szybko przyjęty przez danego specjalistę ale również, aby sama usługa przebiegała możliwie sprawnie i w jak najkrótszym czasie. Lepsza wydajność – większe zadowolenie.

Celem zwiększenia wydajności pracowników jest z jednej strony z pewnością optymalizacja kosztów, a z drugiej poprawa zadowolenia ze strony klientów. Istnieją branże, w przypadku których lepsza efektywność osób zajmujących się obsługą klienta ma kluczowe znaczenie – dotyczy to np. placówek medycznych, punktów finansowych, pocztowych oraz wszystkich tych, gdzie z każdą minutą przybywa klientów oczekujących na swoją kolej.

 

BloQcs design by Bloc
SMF 2.0.6 | SMF © 2013, Simple Machines
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
madebo mexico cocacolacompany horses-world kuro-shiro-academy