Forum dla zbrojarzy

Dział Ogólny => Rozmowy na tematy ogólne. => Wątek zaczęty przez: zbroja w Lipiec 31, 2018, 12:46:35

Tytuł: zarządzanie ruchem klientów
Wiadomość wysłana przez: zbroja w Lipiec 31, 2018, 12:46:35
zarządzanie ruchem klientów (http://www.dasoft.com.pl/)

Doskonale pokazują również wydajność poszczególnych pracowników na tych samych stanowiskach. Istotnym jest, aby klient nie tylko został szybko przyjęty przez danego specjalistę ale również, aby sama usługa przebiegała możliwie sprawnie i w jak najkrótszym czasie. Lepsza wydajność – większe zadowolenie.

Celem zwiększenia wydajności pracowników jest z jednej strony z pewnością optymalizacja kosztów, a z drugiej poprawa zadowolenia ze strony klientów. Istnieją branże, w przypadku których lepsza efektywność osób zajmujących się obsługą klienta ma kluczowe znaczenie – dotyczy to np. placówek medycznych, punktów finansowych, pocztowych oraz wszystkich tych, gdzie z każdą minutą przybywa klientów oczekujących na swoją kolej.